Saturday 15 August 2009

Simon Says...ANYTHING BUT A CARD

I made this box for my sister. I don`t like too many pink but she always gives me a pink things. Now I have a chance to revenge ;) I made a flowers. I used some beads and old papers.
This box is going to Simon Says Challenge.
-------------------------------
Zrobiłam dla siostry pudełko, co w środku to tajemnica (czasami tu zagląda więc nie mogę się wygadać ;)). Prawie wszystkie prezenty, które dostałam od siostry były różowe...Zemsta jest słodka ;)
Pudełko jest po antybiotykach ;) Kwiatki zrobiłam ze skrawków papieru a łodygi z koralików. Wstążkę kupiłam ostatnio na miejskim ryneczku (w następny czwartek też się wybieram, zawsze znajdę coś fajnego ;))
Pudełko wysyłam na wyzwanie Simon Says Challenge

9 comments:

  1. Hi Magda,

    Awesome box !!!

    Hugs,

    Peggy x

    ReplyDelete
  2. Magda,

    Lovely, cute box!!!

    Saskia :)

    ReplyDelete
  3. gorgeous little box! love your handmade flowers!

    ReplyDelete
  4. super pudełeczko, wstążka świetnie pasuje i nawet nie przeszkadzają mi te różowości

    ReplyDelete
  5. Wow, this is soooo pretty!!! Thank you for joining in on the Simon Says Stamp challenge! We hope to see you next week too!!!
    Chris & the rest of the DT

    ReplyDelete
  6. Oh this is fabulous, brilliant creation.
    Thanks for joining the Simon Says Challenge
    Luv
    Debby

    ReplyDelete
  7. Beautiful box, I love the polka dot ribbon!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!

    <3,
    Steph

    ReplyDelete
  8. przesłodkie!!!
    dzięki za zgłoeszenie go na wyzwanie u Simona!

    ReplyDelete